Creare cont
Pentru a va crea un cont in aplicatia de portal trebuie sa fiti client existent al companiei. Informatiile care vi se vor solicita la creare sunt urmatoarele:
– Email: o adresa de email valida pentru a putea primi emailurile legate de portal din partea companiei
– Cod client: codul de client prin care un utilizator este verificat daca este client al companiei
– Numar Contract: numarul de contract aferent codului de client completat
– Parola: parola pe care o veti folosi pentru a accesa contul. Va fi introdusa de doua ori pentru verificare. Trebuie sa aibe o lungime minima de caractere specificata in descrierea campului.
– Termenii si conditiile: trebuie sa fiti de acord cu termenii si conditiile pe baza carora vi se pune la dispozitie acest serviciu
– Raspundere utilizare site: trebuie sa fiti de acord cu informatiile despre raspunderea dumneavoastra privind folosirea corecta a portalului
Dupa introducerea datelor, pentru a valida adresa de email introdusa de dumneavoastra, veti primi un link pe care trebuie sa il urmati, acesta fiind ultimul pas pe care trebuie sa il faceti pentru a va crea contul. Va puteti apoi autentifica folosind emailul si parola pe care le-ati introdus la inregistrare
In cazul in care nu ati primit mesajul, va rugam sa va asigurati ca nu a fost trecut in unul din celelalte folderele in care se afla mesajele – cel mai frecvent caz fiind cel al folderelor SPAM (mesaje nesolicitate) sau Trash (mesaje sterse).
Valabilitatea linkului de activare este mentionata in emailul primit, timp in care nu va veti putea crea alt cont. Dupa depasirea perioadei de valabilitate va veti putea crea un nou cont la portal oricand.
Dupa activare toate contractele aferente codului de client introdus vor fi adaugate in baza de date.
Autentificare
Autentificarea in portal se face pe baza unui email si a unei parole alese la crearea contului.
Recuperare Parola
Pentru a va putea recupera parola trebuie sa introduceti adresa de email pe care ati folosit-o la crearea contului. Din motive de securitate, parolele sunt pastrate criptat, astfel in cat veti primi pe email un link care va va trimite sa va schimbati parola In cazul in care nu ati primit mesajul, va rugam sa va asigurati ca nu a fost trecut in unul din celelalte folderele in care se afla mesajele – cel mai frecvent caz fiind cel al folderelor SPAM(mesaje nesolicitate) sau Trash (mesaje sterse).